Canals

Proposta alternativa

Amb la Wolf 125i, SYM explota el vessant més transgressor i sobresurt entre la gran proliferació d'escúters en ús ciutadà

Les modes manen però sovint apareixen productes que volen portar la contrària i se'n surten prou bé. SYM s'ho ha proposat amb la Wolf 125i, un model filosòficament senzill en què mana el minimalisme sense perdre sentit estètic. I també molt fàcil de conduir, robust i de grans aptituds per a ús urbà. Una mena de naked de dimensions i prestacions més aviat contingudes, però de conducció molt semblant a una moto de més cubicatge, la qual cosa agrairan els que es plantegen posseir més endavant una moto superior; amb la Wolf 125i faran un bon aprenentatge.

L'estètica és radical i la qualitat d'acabats, realment excepcional. Només cal fer un cop d'ull a diferents detalls per arribar a aquesta conclusió. I la part cicle resulta realment esvelta. Disposa d'una suspensió de tall més aviat suau, per guanyar comoditat, i uns correctes frens de disc en ambdós eixos. Pel que fa al motor, tot i ser refrigerat per aire, ofereix una durabilitat marca de la casa, ja que el bloc està pensat ja per acoblar-li un cilindre de 250 cc i disposa d'una solvent injecció electrònica Synerject Deka IV i tractament ceràmic al cilindre, per aguantar més bé les acceleracions en fred i les temperatures extremes.

MOTOR:
Monocilíndric. 124,2 cc. 4 temps.
ALIMENTACIÓ:
Injecció electrònica.
ENGEGADA:
Elèctrica.
REFRIGERACIÓ:
Per aire.
CANVI:
Manual, cinc marxes.
XASSÍS:
De doble biga, amb motor autoportant.
SUSPENSIONS:
Forquilla convencional / monoamortidor.
FRENS:
Disc de 260 mm / disc de 220 mm.
DISTÀNCIA ENTRE EIXOS:
1,320 m.
PES:
151 kg.
PREU:
2.999 euros.

Quan les coses resulten fàcils

A partir de la base d'una posició natural, ben centrada i amb els comandaments perfectament disposats, la SYM Wolf 125i ofereix una facilitat de conducció excepcional. Els pesos estan ben centrats, és molt estreta a la zona del seient i el dipòsit, i la reduïda altura del seient fa que posar el peu a terra sigui d'allò més fàcil i, per tant, es tingui una bona sensació de seguretat. Gira de forma ràpida i precisa en tot tipus d'angles –tant li fa que siguin oberts o tancats– però en revolts ràpids no li aniria malament un xic més de duresa a les suspensions. La frenada és progressiva i ferma en tot moment, i el motor està enfocat cap a un ús marcadament urbà. Però la seva progressivitat i la cinquena marxa força llarga permeten obtenir una correcta velocitat punta per fer alguna escapada més enllà de les zones cèntriques de les ciutats.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.