Comunicació

La CCMA eliminarà la publicitat de joc i apostes en línia als seus mitjans a partir del 30 de juny

Llorach demana un canvi de legislació en aquest tipus de publicitat

La presidenta en funcions de la CCMA, Núria Llorach, ha anunciat aquest divendres que no s’emetrà cap publicitat de joc i apostes en línia, tota ella vinculada a esports, als mitjans de la Corporació. La mesura s’aplicaria a partir del 30 de juny perquè als espais d’esports hi ha publicitat venuda que no es pot retirar, ha afegit. Llorach ha fet aquest anunci un dia després que el CAC instés a la CCMA a deixar d’emetre publicitat de joc i apostes en línia en horari protegit. Així mateix, Llorach ha demanat un canvi legislatiu en aquesta qüestió. “La CCMA com a servei públic entomem aquesta petició del CAC”, ha assegurat.

(L’actualització incorpora la decisió final de la presidenta en funcions de la CCMA, Núria Llorach, que ha assegurat que eliminaran la publicitat de joc i apostes en tot l’horari i no només en el protegit a partir del 30 de juny).

Llorach ha explicat que ha traslladat a la direcció de màrqueting i vendes de la CCMA que s’ha d’evitar l’emissió d’aquesta publicitat a tots els mitjans de la Corporació, tant a mitjans digitals com a la ràdio i la televisió.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia