Còmic

SOCIETAT

Un diari en memòria de Fer

Amb motiu de la mort de l’històric ninotaire, l’edició en paper d’El Punt Avui substitueix totes les fotografies per vinyetes seves

Amb motiu de la mort de l’històric ninotaire José Antonio Fernández, Fer, l’edició en paper d’El Punt Avui ha substituït totes les fotografies de les informacions per vinyetes seves. Fer (Mansillas de las Mulas, Lleó, 1949), més conegut com a Fer, va morir dilluns dilluns als 71 anys d’un infart.

En Fer va començar a plasmar el seu particular punt de vista de l’actualitat amb la seva Vinyeta , primer a l’Avui des del 1987 i després a El Punt Avui fins aquest mateix dilluns, 14 de setembre, amb un dibuix dedicat a la tornada a l’escola amb el coronavirus com a protagonista.

A més de fer la vinyeta diària al diari, publicava setmanalment a la revista El jueves, de la qual va ser director, i també col·laborava a El temps.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Més de 90 originals aspiren al 57è Premi Bertrana de novel·la

Girona
convenció

La CatCon s’expandeix com l’Univers

vilanova i la geltrú
ROSES

La il·luminació del Castell de la Trinitat rep un primer premi en els (D)arc Awards

ROSES

L’edició integral de Kavafis, el poeta de l’amor sensual

Empúries
LLENGUA

Joan Vall: “La llengua es defensa a les urnes”

BARCELONA
cultura

Jusèp Boya, Gemma Carbó i Rosa Lluch Bramon seran els experts que assessoraran el procés per escollir el nou director del Muhba

barcelona
LLIBRES

Litterarum dedicarà la propera fira a reivindicar l’art com a teràpia

BARCELONA
Cultura

Mor als 89 anys el periodista i escriptor francès Bernard Pivot

ART

Torrent Pagès “reneix” en una exposició a la Fundació Valvi

Girona