Arts escèniques

L’APUNT

L’autoria teatral catalana és femenina

Avui es decidirà qui és la guanyadora de la X edició del Torneig de Dramatúrgia, del Temporada Alta. Combaten al particular ring de La Planeta Mar Monegal i Lara Díez Quintanilla. Totes dues tenen mèrits de sobra per endur-se un dels premis més informals de la contrada. La guanyadora potenciarà la tendència. Si les quatre primeres edicions les van guanyar autors, les altres sis són per a l’autoria femenina. Enguany, dels vuit convocats, sis eren dones. Però, si es fa el còmput general de les 10 edicions, s’hi han convidat més autors que autores, com va reconèixer Jordi Casanovas ara fa un any. La salut de la dramatúrgia catalana és fèrtil i contrastada arreu d’Europa. Falta, encara, que trobi l’espai que es mereix a la cartellera (comercial i pública).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Música

Madonna fa ballar un milió i mig de persones a Copacabana

rio de janeiro
arts escèniques i música

El Límbic atrau 21.000 persones a Santa Coloma de Gramenet

barcelona
Ramon Coll
Arqueòleg. Autor d’ ‘El santuari ibèric de la cova de les Encantades del Montcabrer’

“La cova de les Encantades és l’únic santuari dels laietans”

PREMIÀ DE MAR
MÚSICA

Documenten les intèrprets no vocalistes de les formacions de ball dels anys 30

GIRONA

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca