Arts escèniques

Suport del govern a Bitò

El govern ha acordat concedir una subvenció a l’empresa gironina Bitò Produccions SL per un import de 700.000 euros per contribuir al finançament del festival d’arts escèniques Temporada Alta 2018. La subvenció s’atorga a través de l’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural. El Consell Executiu també ha aprovat concedir una subvenció de 350.000 euros a la Fundació Privada Centre Internacional de Música Antiga (CIMA) per a les activitats realitzades durant el 2018. CIMA va néixer el 1997 per iniciativa de Jordi Savall i Montserrat Figueras.

Feixas guanya el combat

D’altra banda, Daniela Feixas es va imposar a Mafalda Bellido, en el primer combat del VIII Torneig de Dramatúrgia Catalana, que va tenir lloc dilluns a la sala La Planeta. El text de Feixas, Nena, va ser interpretat per David Bagés i Laia Manzanares, que van escenificar la història d’una relació peculiar entre una adolescent i un home solter.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant