Arts escèniques

El Lluèrnia d’Olot organitza una edició de quarantena

Ha convidat a fer instal·lacions a casa, que es podran visitar dissabte al seu web

El festival del foc i de la llum Lluèrnia d’Olot ha organitzat el Lluèrnia at Home. Recorda, en un comunicat a les xarxes, que es tracta d’un festival de muntatges artístics efímers a l’espai públic, però que ara es queden “a casa per solidaritat i per guanyar la pandèmia”. Per això han fet una convocatòria pública, perquè tothom qui vulgui faci una instal·lació de foc o de llum o de totes dues coses, la gravi i la pengi a les xarxes amb l’etiqueta #lluerniaathome. Ho qualifiquen de repte per fer més entretinguda la quarantena. El Lluèrnia at Home se celebra dissabte a partir de les vuit del vespre. Els espectadors han d’accedir al web del festival, www.lluernia.cat. La direcció avança que hi haurà diverses sorpreses i una visita guiada per algunes de les instal·lacions dels participants, que s’exposaran fins al 7 de novembre, data de celebració del Lluèrnia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

lletres

Núria Cadenes, Jordi Masó i Maria Mercè Roca, finalistes del Llibreter

barcelona
Salt

Les Bernardes ofereix una mirada a la cultura africana

Salt
cinema

DocsBarcelona, documentals que destrueixen els estereotips

barcelona
cinema

Una nova generació de simis regna al planeta Terra

Barcelona
Patricia López Arnaiz
Actriu

“Deixar les víctimes soles és una forma d’agressió”

Barcelona
Mireia Freixa
Historiadora de l’art

“El patrimoni només es preservarà si la gent se l’estima”

Terrassa
HISTÒRIA

Isabel Vila, la primera sindicalista i pionera de l’educació femenina

Girona
Crítica

L’encís de Bulle Ogier

Fenosa, l’escultor de la natura

El Vendrell