Art

Eduard Vicente, nou gerent del Macba

És la primera incorporació a l’equip del museu des de l’arribada d’Elvira Dyangani Ose a la direcció

Eduard Vicente serà el nou gerent del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (Macba) en substitució de Josep Maria Carreté, que va plegar per exercir la mateixa responsabilitat a l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural.

Aquesta és la primera incorporació a l’equip del museu des de l’arribada d’Elvira Dyangani Ose a la direcció. El proper dilluns 23 de maig es publicaran les bases del concurs per proveir la plaça de direcció de conservació i recerca.

Vicente (1967) era des del 2015 gerent del districte d’Horta-Guinardó. Anteriorment va ser gerent de Serveis Generals i Coordinació Territorial (2007-2011) i també va exercir de gerent del districte d’Horta-Guinardó en una primera etapa (2001-2007).

Per ocupar la plaça de gerent del Macba s’han presentat en el procés de selecció un total de 22 candidatures, 13 homes i 9 dones.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant