Música

música

Peralada tanca amb un altre ple i mira cap a Pasqua

L’actuació de la soprano Serena Sáenz i el tenor Jonah Hoskins van tancar ahir el 37è Festival de Peralada, que ha exhaurit totes les entrades dels espectacles programats i ja ha anunciat els plats forts de l’edició de Pasqua del 2024. Se celebrarà del 28 al 30 de març i s’hi estrenarà l’obra Tenebrae Responsoria (Feria sexta in Parasceve), un responsori de tenebres per a l’ofici de Divendres Sant del compositor català Joan Magrané (Reus, 1988), que serà interpretat a l’església del Carme. També hi ha programada l’actuació del cor i l’orquestra de la prestigiosa Opéra Royal de Versailles, sota la direcció de Chloé de Guillebon.

La celebració de l’edició de Pasqua del Festival Peralada, que s’ha iniciat enguany, respon a la voluntat de l’organització de desestacionalitzar el cicle, traslladant-ne l’esperit i estenent la programació a altres èpoques de l’any.

El director artístic del Festival Peralada, Oriol Aguilà, va expressar ahir la seva satisfacció pel balanç positiu del cicle, que ha omplert totes les sessions: “Ha estat un festival intens i concentrat, que ens ha permès mantenir els vincles amb els artistes i el nostre públic.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Les setenes jornades Transversal se sumen al centenari de la mort d’Àngel Guimerà

el vendrell

L'art català desaparegut

Barcelona

Veu arrossegada del carrer

Barcelona
Ryûsuke Hamaguchi
Director de cinema

“Cada generació deixa els problemes per a la següent”

Barcelona
Ferran Palau
El músic de Collbató presenta disc i curtmetratge

“Sense idees boges, el país, culturalment, no avançaria”

Barcelona
Art

Patricio Reig indaga a La Mercè en la dialèctica de la mirada

Girona
Crítica

Passió per l’òpera

Crítica

L’humanisme que defensa la naturalesa

“Vosaltres, els catalans”