crítica de teatre familiar / «oníricus»

Mancat de tot

El segell del Circ d'Hivern de l'Ateneu Popular de 9 Barris s'havia guanyat a pols un prestigi amb espectacles –amb un potent i indispensable component circense– tan interessants com Rodó (2005), a càrrec de Leandre Ribera, o El circ de Sara (2006), però part d'aquest capital l'ha dilapidat en les dues últimes produccions, Click (2007) i, sobretot, Oníricus (2008), un muntatge que necessita, ras i curt, un dramaturg, un director d'escena, un professor de cant, un altre d'interpretació i dicció, una il·luminació adequada, una retallada en la durada i algú que unifiqui un text, en castellà o en català, que resulta confús i en el qual s'abusa impunement de la improvisació. Que sigui un espectacle familiar, en què precisament s'ha de posar més cura, no vol dir que es pugui fer de qualsevol manera, ni que l'absència de rigor sigui tolerable.

Direcció: Brian Mongard. Interpretació: I. Marín, A. de Carvalho, J. Moura, M. Gracián, G. Caro, B. Mongard i J.M. Baldomà. Lloc i dia: Auditori de Girona, 12 d'octubre del 2009.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
RIPOLLÈS

Cinema Transhumant gira per cinc residències d’avis amb dues pel·lícules

RIPOLL
ÒPERA

El Liceu infla de romanticisme ‘top’ el tràgic destí d’‘Adriana Lecouvreur’

BARCELONA
Emili Bayo
Novel·lista

“Tota la novel·la és plena d’homenatges i referències culturals”

Barcelona
música

L’Estadi Olímpic inicia la temporada de grans concerts

Barcelona
música

Parellop obre amb ‘Una llum al camí’ una sèrie de singles que sortiran al llarg del 2024

girona
Cinema

CIMA i l’Eram projecten vuit curts amb perspectiva de gènere

Girona
música

‘Despechá’, de Rosalía, supera els mil milions d’escoltes a Spotify

Barcelona
Cultura

Comencen les obres de restauració de la catedral de Tortosa

Tortosa
fet o dit per dones

Una violoncel·lista en el món de Chantal Akerman