Altres

La cinquena edició del cicle d’art i filosofia serà en línia

Tindrà sis sessions i abordarà obres de Rafael, Brueghel, Picasso o Gentileschi

L’Escola d’Humanitats de la Mercè (girona.cat/ccm) i la Casa de Cultura de Girona (casadecultura.cat) han programat el cinquè cicle d’art i filosofia Mirar amb la paraula, coordinat per Cristina Masanés, en sis sessions en línia que comencen dilluns. Amb el propòsit de seguir relacionant imatges i pensament, s’ha convidat els ponents a pensar sobre una qüestió filosòfica del món contemporani a través d’una obra d’art i, a la inversa, a explicar aquesta obra a través del pensament contemporani. El cicle serà impartit per Joan Manuel del Pozo, Javier Montes, Itziar González Virós, Lluïsa Faxedas, Jèssica Jaques i Lolita Bosch, i fa un recorregut per obres d’autors com Rafaello Sanzio, Michelangelo Buonarroti, Pieter Bruegel, Artemisa Gentileschi, Marcel Duchamp, Pablo Picasso i el fotògraf underground Rómulo Sans.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant