Economia

Bruno Vassari vol vendre a cinc nous països cada any

La firma catalana, que dissenya i produeix productes de bellesa, creix a fora

Bruno Vassari, la firma familiar catalana de cosmètica professional, fa una nova aposta per la internacionalització i planeja obrir entre quatre i cinc mercats nous a l’any durant els propers exercicis.

Ara com ara, el 65% de la xifra de negoci de la companyia prové de l’exterior, principalment de l’Europa de l’Est i d’Àsia, i la voluntat és ampliar presència al centre d’Europa. “Malgrat les incerteses, el sector de la bellesa i l’estètica creix globalment al voltant del 10% anual: hi ha una preocupació més gran per envellir bé, i cada cop els tractaments es comencen a fer més d’hora”, explica Francisco Llovet, fundador de Bruno Vassari.

La companyia disposa de 230 referències que venen o bé directament, o bé amb firmes distribuïdores internacionals, només a salons de bellesa i i centres d’estètica. “Els productes els fan servir als centres d’estètica o els venen les esteticistes, és la nostra garantia que tenen l’aplicabilitat més professional possible”, explica Ana Llovet, filla del fundador i segona generació, ara al capdavant de la companyia.

En els darrers anys, Bruno Vassari ha tingut una projecció ascendent, que es interrompre el 2020 per la covid, quan van patir una forta davallada en les vendes del -23%, però de la qual finalment es van recuperar l’any passat, amb una facturació de 3,6 milions d’euros. Enguany l’aspiració és assolir els 4 milions d’euros, impulsats per les vendes internacionals i les noves creacions. “Cada any traiem al mercat formulacions innovadores que desenvolupem internament”, explica Llovet.

De fet, Bruno Vassari és una companyia que té el control de tota la cadena de valor, des del disseny i el desenvolupament fins a la producció i la distribució. “Fabriquem al mateix laboratori, ubicat prop de Barcelona, des de fa quaranta anys i tenim un centre logístic propi a la vora”, afegeix. L’empresa la va crear Francisco Llovet, l’any 1984, junt a uns altres socis que havien estat vinculats al món del sector de la cosmètica.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

Augmenta un 35,6% l’allotjament turístic al Vallès Occidental amb una estada mitjana de dues nits

TERRASSA
ECONOMIA

El Maresme pedala a favor de l’EuroVelo 8

MATARÓ
Rússia

Rússia augmenta un 82% els ingressos per la venda de petroli i gas el 2024

barcelona
unió europa

La CE exigeix a Booking complir amb la llei de mercats digitals

barcelona
ECONOMIA

Came Parkare s’instal·larà al parc de l’Alba

CERDANYOLA DEL VALLÈS

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)