Economia

tecnologia

Meta oferirà a Europa una subscripció per usar Instagram i Facebook sense veure anuncis

El preu oscil·larà entre 9,99 i 12,99 euros

L’empresa mantindrà l’opció amb publicitat

Meta, l’empresa matriu de Facebook i Instagram, oferirà a partir d’aquest novembre als seus usuaris a Europa una opció de pagament per aquestes dues aplicacions a canvi de poder fer-les servir sense publicitat. En un comunicat publicat aquest dilluns al bloc corporatiu, la companyia de Mark Zuckerberg especifica que el preu d’aquesta subscripció –que inclou les dues xarxes– serà de 9,99 euros al mes a web i de 12,99 en l’aplicació telefònica, i que s’aplicarà a la UE, Suïssa i l’Espai Econòmic Europeu.

Fins a l’1 de març de 2024, la subscripció cobrirà tots els comptes d’un usuari. Però, a partir d’aquesta data s’aplicarà una tarifa addicional de 6 euros al mes al web i de 8 euros al mes via app per cada compte extra.

La nova opció de pagament s’implanta “per complir les normatives europees”, precisa Meta en el comunicat, tot i que destaca que continuarà apostant “per un internet amb suport publicitari”, motiu pel qual la subscripció no serà obligatòria i es podrà continuar fent servir tant Instagram com Facebook de forma gratuïta veient els anuncis.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Rússia

Rússia augmenta un 82% els ingressos per la venda de petroli i gas el 2024

barcelona
unió europa

La CE exigeix a Booking complir amb la llei de mercats digitals

barcelona
ECONOMIA

Came Parkare s’instal·larà al parc de l’Alba

CERDANYOLA DEL VALLÈS

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona