El lector escriu

El RACC i l’atenció al soci

Soc soci del RACC de fa anys i si tinc un dubte o necessitat em desplaço a la seu de la Diagonal i ho resolc personalment, ja que visc a 8 km. Però amb les restriccions actuals de mobilitat i davant d’un augment del doble de valor d’una assegurança contractada l’any 2020 per cobrir responsabilitats com a practicant de ciclisme que soc, he enviat la reclamació del fet al correu electrònic que he trobat disponible –[email protected]–, en què he exposat amb detall el cas i he demanat l’explicació corresponent. El cas és que ja fa més d’una setmana i no n’he obtingut resposta, malgrat que els he passat de nou el mail amb la meva queixa.

De publicitat sí que ens n’envien molta, però l’atenció al client és poca.

Sant Joan Despí (Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia