Davant la ineficiència de Gas Natural, resposta clara?
M’he assabentat que, com el meu cas, hi ha milers de persones arreu de Catalunya que han sol·licitat a Gas Natural el subministrament del servei. La resposta per part de l’empresa és sempre al·legant els problemes interns, deixant així sense tramitar la corresponent ordre per a la connexió dels particulars a la xarxa. Per sort nostra, tenim aquest “calorós” hivern.
Vivim en una casa on tenim una positiva de Covid i un malalt crònic, i sense servei de gas. Tenint aquest “panorama familiar”, trobo d’una irresponsabilitat gegant l’actuació, perdó, la no actuació de Gas Natural.
Com cada dia, truco, i sempre acabo rebent la mateixa resposta. Semblant al famós “Vuelva usted mañana” de Larra. La resposta és que hi ha un problema i que fins a resoldre’l internament no hi poden fer res.
Què haig de fer? Cerco un professional de la connexió B que em connecti amb la xarxa de gas?
Són qüestions que em faig, degut a la poca eficiència, seriositat i irresponsabilitat de Gas Natural.
Girona