El lector escriu

Reclamació frustrada

He intentat fer una reclamació al telèfon del civisme, que fa un temps anava molt bé. La reclamació era pel tracte diferent que ha tingut el conductor de la línia 131 –bus del barri– dijous, dia 9 de novembre, a tres quarts d’una del migdia. He vist venir el bus que s’agafa a l’encreuament del carrer Lucà amb Craywinckel. L’he assenyalat amb la mà, sense tombar-me, ja que volia arribar a la parada situada al mig del carrer Lucà. Per precaució no he volgut córrer per no caure. No ha parat, i estava en el seu dret, ja que jo no havia arribat a la parada. Tot això ha passat en un interval d’uns 15 o 20 segons màxim. He seguit caminat pel carrer Lucà cap al carrer Bertran. La meva sorpresa ha estat gran quan he vist que l’autobús 131 ha parat per deixar baixar un passatger a la cantonada de Lucà i Bertran. Penso que o tots o ningú. No em sembla correcte que el conductor faci diferències entre passatgers. He intentat fer la reclamació. M’ha atès una noia molt amable. Després de més de 26 minuts no l’ha pogut registrar perquè, segons m’ha dit, “el sistema no va”. Més de 26 minuts per a una reclamació senzilla a l’Ajuntament? No hi ha dubte que el que volen és que no fem cap reclamació. No és el primer cop que truco al telèfon del civisme, i ara em diuen que el sistema no va; doncs que l’arreglin. Per cert, després de força trucades he pogut parlar amb ells a l’hora de dinar.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.