Opinió

El voraviu

Seat em put a cremat

Herbert Diess diu ara que depèn del compromís de la Comissió Europea

Des que va passar el que va passar amb la Nissan, per la manera que va passar i per com passen el dol tots plegats, la Seat em put a cremat. L’encens que li van arribar a escampar quan no venia a compte de res, i mentre pactaven la liquidació, mort i enterrament de la Nissan, no presagiava res de bo, vist com organitzen les vetlles. Fa quinze dies, a Barcelona, a part de Felipe i Pedro, també hi va ser el conseller delegat del grup Volkswagen, Herbert Diess, i van quedar més ombres que llums, a banda de la plantada al rei espanyol i el rebot unionista. No s’entén tanta pressa per venir a dir que ja veuríem si les bateries es fabricarien aquí, més enllà o encara una mica més enllà, segons el que cadascú entengui per “prop de la fàbrica de cotxes”. Ahir, el mateix Herbert Diess va fixar la reconversió de la planta de Seat de Martorell per produir vehicles elèctrics en un cost de 2.400 milions d’euros i va reclamar el suport dels fons europeus per dur a terme aquest projecte. També va assegurar que la producció d’automòbils elèctrics i de bateries per a vehicles “zero emissions” a Espanya dependrà del “compromís” de la Comissió Europea. A banda de remarcar les pèrdues de Seat enfront d’altres divisions que aquest 2020 han mantingut guanys, també va citar els grans avantatges de la inversió a l’Europa de l’Est i que les bateries tant es podien fabricar a Espanya com a França o Portugal. Poseu la mà al foc per Seat?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia