Infraestructures i serveis

Signat l’acord que regula les cessions de sòls per al soterrament de les vies

Adif obtindrà terrenys per al sistema ferroviari i l’execució dels treballs i el municipi, espai per al tramvia

Representants de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat i d’Adif van signar divendres un acord per regular la cessió de sòls, tant municipals com ferroviaris, necessaris per executar les obres de soterrament de les vies i la construcció de la nova estació. El conveni estableix la manera en què el gestor d’infraestructures farà les ocupacions temporals dels terrenys municipals per executar les obres i establirà les servituds ferroviàries permanents.

Adif és titular d’un terreny de 26.959 m² que, un cop fetes les obres, s’alliberaran en gran part per ser urbanitzats i construir-hi un nou sistema de tramvia per part de la Generalitat. Només 974 m² d’aquesta parcel·la quedaran reservats per a la futura estació i altres elements ferroviaris. Pel que fa al terreny municipal, 10.1481 m² seran ocupats definitivament per les infraestructures ferroviàries, 13.784 per a les servituds i 67.424 seran necessaris de forma temporal per poder-hi fer les obres de soterrament. El conveni té una vigència de quatre anys i serà revisat per una comissió de seguiment.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

La ronda de Dalt, una ferida que supura

Barcelona
Agustí Cortés
Bisbe de Sant Feliu de Llobregat

“Quan es va fer la partició, aquí no hi havia res que pogués ser un bisbat”

Barcelona
Oscar Palomino i Joan Hernàndez
Portaveus de Millorem Barcelona

“Si no tapen la ronda del Mig, farem talls quan torni el Barça”

Barcelona

“Per què no fan primer el tram més perjudicial per a la salut?”

Barcelona

“No volem una paret amb plantes”

Barcelona
GIRONA

Girona busca l’equilibri entre l’auge ciclista i els veïns

GIRONA
opinió

La ronda de Dalt i la ciutat construïda

Arquitecta en cap de l’Ajuntament de Barcelona
Olot

Recullen firmes per preservar l’únic espai verd del Montsacopa

Olot

El CCM diu que s’ha estalviat 2,11 milions d’electricitat des del 2021 pel sanejament d’aigües

Mataró