Societat

societat

Els usuaris del transport públic triguen un 20% més que els del privat per entrar a Barcelona

És el resultat d’un estudi del RACC, que avisa que la xarxa de Rodalies i FGC presenten una ocupació del 80% a primera hora del matí

Arribar a treballar s’està convertint en un malson pels usuaris del transport públic, sobretot si es desplacen a la ciutat de Barcelona. És un mal crònic que es confirma amb dades. De fet és el que diu el darrer estudi del RACC, presentat aquest dijous. Els usuaris de transport públic triguen un 20% més en arribar a Barcelona que si ho fessin en vehicle privat, el que suposa 10 minuts més de mitjana. L’estudi ha analitzat l’experiència de 1.100 ciutadans i ha conclós que molts opten per la mobilitat col·lectiva per evitar les retencions i per la manca d’aparcament en arribar a destí. L’informe també ha avisat de l’elevada ocupació, del 80%, de la xarxa de Rodalies, FGC i el Bus Expréss a primera hora del matí. Per tot plegat, el RACC ha apostat per augmentar les freqüències i capacitats, completar la integració tarifària, estendre el Park&Ride i flexibilitzar la jornada laboral. A més, ha remarcat que les ZBE no han millorat l’ús del transport públic.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Tornen les malalties victorianes

Londres

El romanticisme de l’espàrrec

Gavà
CRÒNICA

El futbol no s’acaba al minut 90

Olot

Un poemari que reflexiona sobre la vida i la poesia

Olot

Comença l’espectacle

Barcelona
VIDRERES

Tres grans illes de contenidors als accessos d’Aiguaviva Parc

VIDRERES
Equipaments

Reclamen a Collboni un casal d’avis als jardins de Pedralbes

Barcelona
Patrimoni

Jornades sobre el monestir de Sant Jeroni de la Vall d’Hebron

Barcelona
Urbanisme

Obre el primer tram d’un carril bici a la travessera de les Corts

Barcelona