El lector escriu

Consumidora indefensa

Fa un any vaig comprar una nevera a l’establiment Worten. La nevera ha funcionat bé durant un any; aquest estiu es va espatllar. Vaig trucar per telèfon a la botiga però als telèfons misteriosament mai respon ningú. Soc persona de risc i m’enutjava haver d’anar a l’establiment, però ho vaig fer. Davant meu una persona manifestava el mateix: mai ningú respon al telèfon. Vaig presentar la reclamació perquè me l’arreglessin, ja que estava en garantia. Al cap d’uns dies va venir un tècnic i la va arreglar. No cal dir que tot el contingut de la nevera se’m va fer malbé. Passats tres dies es va tornar a espatllar: telèfon inoperant, torno a anar a la botiga. Aquest cop va trigar més, va venir el tècnic i va dir que mancava una peça que havia d’autoritzar Worten. Vaig estar 15 dies sense notícies (no cal dir que al setembre encara fa molta calor i el menjar no aguanta sense nevera). Després de tornar a fer les pertinents reclamacions, al cap d’un mes me l’arreglen. Ha durat exactament unes setmanes. Torna a estar espatllada. La reclamació ja l’he fet i a l’Agència Catalana de Consum, també. Què representa que he de fer? Viure sense nevera el temps que Worten consideri oportú? Comprar-ne una altra (tenint en compte que la meva està en garantia?). El consumidor es troba indefens i impotent davant aquestes males pràctiques. Un consell: no compreu a Worten.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]