El lector escriu

ING i el català

En anar a tancar una operació en aquest banc, i entregar-me la documentació, i demanar-los jo que volia la versió en català, m’han respost que no la feien. Els he fet notar que –a part d’una discriminació i un menyspreu per als clients catalanoparlants– tenien l’obligació legal de disposar-ne en les dues llengües oficials i, a sobre, el telèfon de contacte que m’han donat era un número de Madrid. No cal dir que he demanat el full de reclamacions per derivar el cas a la Generalitat. He tingut la sorpresa que m’han trucat (de Madrid, però entenent el català) per intentar suavitzar la cosa, però davant la meva insistència de per què no complien la normativa lingüística a Catalunya, tot han sigut evasives. Òbviament la responsabilitat és d’ells, però si cada dia es trobessin amb unes quantes reclamacions com la meva, segurament canviarien d’actitud i ens faríem respectar més. No afluixem!

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]