Societat

CALELLA

L’Ajuntament canvia la marca ‘Calella és més’, creada el 2011

Calella és més deixarà de ser la marca promocional del municipi maresmenc a partir del 25 de setembre, quan es posi en marxa la nova ordenació dels perfils oficials a les xarxes socials de l’Ajuntament. La nova representació dona protagonisme a l’escut oficial i abandona el color blau característic per adoptar de forma genèrica el morat dels domassos de la festa major. La marca Calella és més va ser ideada per la dissenyadora Gisela Toll el 2009 i dos anys després el consistori la va assumir per donar-se a conèixer a través d’internet. Ahir, l’alcalde de la ciutat, Marc Buch, i el regidor de Comunicació, Quim Pla, van presentar també el nou canal de WhatsApp de l’Ajuntament de Calella “per tal d’obrir una nova via de comunicació amb la ciutadania que servirà tant per rebre informació com per demanar-ne d’una manera molt més còmoda i pràctica”. A més, també van anunciar la creació de quatre nous canals d’Instagram de l’Ajuntament relatius a les àrees d’Esports, Cultura i Fires, Sostenibilitat i Patrimoni.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]